Хуш омадед ба Wilio!

Шумо Wilio-ро ҳамчун фармоишгари сабти ном кунед

Гузариш ба касбӣ
Навоварӣ
Хизматрасонӣ
Нархнома
Дар бораи барнома
Замимаро зеркашӣ кунед
Ин чӣ гуна кор мекунад
Мо чӣ гуна беҳтар шуда метавонем
Бо мо тамос гиред
O Wilio
даромад
Хуш омадед ба Wilio!

Шумо Wilio-ро ҳамчун фармоишгари сабти ном кунед

Гузариш ба касбӣ
Навоварӣ
Хизматрасонӣ
Нархнома
Дар бораи барнома
Замимаро зеркашӣ кунед
Ин чӣ гуна кор мекунад
Мо чӣ гуна беҳтар шуда метавонем
Бо мо тамос гиред
O Wilio
даромад

Майдончаҳои бозӣ

Оё шумо созандаи майдони бозӣ меҷӯед? Мо дар ин категория 7,374 провайдер дорем. Савол фиристед.

Сар кардан

32,332 мутахассисони ба қайд гирифташуда

85,341 лоиҳаҳои ҳалшуда

4.8 аз 5 Арзёбии миёнаи коршиносони мо

226 56 512 НАМОЕД

Майдончаҳои бозӣ

Оё ба шумо хидматрасонии майдони бозӣ лозим аст? Wilio ба шумо барои дарёфти мутахассисони босифат дар тарҳрезии таҷҳизоти майдончаи бозӣ, сохтмон ва васл кардани унсурҳои алоҳида, сохтмони қум барои кӯдакон ва чорчӯбаи кӯҳнавардӣ кӯмак мекунад. Нархи чорчӯбаҳои кӯҳнавардӣ одатан аз доираи хидматҳо вобаста аст. Маълумоти бештарро дар бораи хадамот бубинед: қум, фаршҳои резинӣ ва рӯйпӯшҳои резинӣ, алафи сунъӣ, нигоҳдорӣ, ки аз ҷониби яке аз мутахассисони мо 7,374 дар категорияи додашуда пешниҳод карда мешавад.

Инчунин нигаред:Нархҳо

32,332 мутахассисони ба қайд гирифташуда

85,341 лоиҳаҳои ҳалшуда

4.8 аз 5 Арзёбии миёнаи коршиносони мо

226 56 512 НАМОЕД

Маълумоти муфид

Чӣ ба шумо донистан лозим аст

Устоди сайёра майдони бозии шумо Беҳтар намудани дастрасӣ ба курсҳои кӯдакон барои кӯдакон манфиатҳои зиёд меорад. Яке аз бузургтарин аст, ки майдончаи бозӣ миқдори фаъолияти ҷисмонӣ, ки кӯдакон доранд. Меҳмонон ба майдончаҳои бозӣ низ бодиққатанд, ки дар боғ ҷойгиранд ва ҳангоми ташрифи макони бозии кӯдакон насб ё тарбияи кӯдакони бачагона имконият доранд, ки ба эҳсоси навозиш вақти ройгонро истифода баранд. Имрӯзҳо курсҳо аз сабаби онанд. Ҳаҷми қубурҳо дар судҳои мактабӣ ё дар боғҳо дар шаҳрҳо ё деҳаҳо дар кишвар ҷойгиранд. Аммо, маълум аст, ки ҷойгиршавии майдончаи бозии кӯдакон дар замини шумо ҷонибдори ҷалби ҷомеаро дида мебароем. Дар тӯли таърих пойафзолҳои кӯдакон ба даст оварданд. Дар оғози асри 20, майдонҳо истисно буданд, истисноӣ ва одамоне, ки онҳоро офаридаанд, онҳоро бо мақсади бозии озод пешниҳод накардаанд. Ба ҷои ин, дастурдиҳандагон таълимшудаи онҳо ҳамчун марказҳои машқ ё толори берунӣ барои кӯдакон истифода мешаванд. Ҳангоми ташкили ин муаллимон, ин муаллимон ба онҳо кӯмак мерасонданд ва ба онҳо нишон доданд, ки чӣ гуна ба таври дуруст истифода баранд. Банақшагирии чандинаи бозӣ як раванди бисёр марҳила бо омилҳои зиёде мебошад, ки бояд ба назар гирифта шаванд. Шумо бояд макони майдони кӯдаконро омӯзед, мулоҳиза кунед, ки кӣ онро истифода мебарад ва дар бораи роҳҳои ҷолибтар ва дастрас кардани ҳама кӯдакон фикр кунед. Панҷ чиз дар оғози раванди банақшагирии бозӣ ба назар гирифта мешавад Дар оғози раванди банақшагирии бозӣ, бояд ҳадафҳои худро дар лоиҳа ба таври возеҳ нишон диҳед, ки оё шаҳр ё мактаби шумо баъзе маҳдудиятҳоро маҳдуд мекунад, ки бояд ба назар гирифта шаванд. Агар шумо дар бораи банақшагирии қатрон фикр кунед ва дар куҷо оғоз кардан, идеяи умумии ин панҷ нуқта ба шумо кӯмак мекунад, ки чӣ гуна бо майдончаи бозии худ чӣ гуна равед. 1. Кӣ майдонро истифода хоҳад бурд? Донистани кадом гурӯҳи синну сол майдончаи тарроҳӣ аст Агар шумо донед, ки майдончаро тавре таҳия карда шудааст, ки тарҳрезӣ шудааст, ки кадом намуди таҷҳизотро насб мекунад. Кӯдакони гуногун ба таври гуногун бозӣ карда мешаванд ва дар синну соли гуногун сатҳи гуногун мебошанд. Масалан, қатрон барои кӯдаки 5-солаи кӯдаки 5-сола ба кӯдаки 12-сола монанд нест ва андозаи кофӣ барои ӯ надорад. Ба ин монанд, кӯдакони хурдсол бо истифодаи таҷҳизоти қатронии кӯдакон барои кӯдакони 5 ё 7 сола таҳия мешаванд. Шумо инчунин бояд қобилияти мардумро дида бароед, ки таҷҳизоти майдончаҳои кӯдаконро истифода мебаранд. Ин дастурҳо барои таҷҳизонидани ҳама категорияи ҳама категорияи ҳама категорияҳо барои таҷҳизоти дастрас ва барои таҷҳизоти дастрасии дастрас ва истифодаи онҳо талаб карда мешаванд. Махсусан, он дастрасии ҳадди аққал як муассисаи иншоот дар ошёнаи замин аст. Агар иншоотҳои баланд мавҷуд бошанд, ҳадди аққал нисфи онҳо бояд тавассути дастгоҳ ё дастгоҳи монанд бошанд. Замини замин бояд ба даст овардани афтиши кофӣ пешниҳод кунад ва ҳамчунин бояд аробачаи маъюбӣ риоя кунад. Дар баробари синну сол ва сатҳи қобилиятҳои кӯдакон, ки майдони бозӣро истифода мебаранд, ин боз як қадами муҳим дар банақшагирии майдонест, ки шумораи кӯдаконе, ки дар як вақт истифода мешаванд. Оё шумо тамоми майдончаи пурраи кӯдаконро пайдо мекунед, ки ҳангоми танаффус ё баъд аз дарс истифода мешавад ё рақами камтарро интизор мешавад? 2. Шумо чанд ҷой доред? Ҳангоми банақшагирии майдончаи кӯдакон ё мунисипалитет, барои майдони бозӣ як ҳуҷраи махсус гиред. Оё шумо фазои зиёде доред ё танҳо як минтақаи хурде доред, ки онро ба майдончаи бозӣ бахшида бурдан мумкин аст? Оё қатори шумо ба иборат аз минтақаҳои сершумор барои гурӯҳи синну соли муайян пешбинӣ шудааст? Ҳангоми сохтани майдончаи бозӣ, бояд дар хотир бояд дошт, ки минтақаи майдон аз хашми таҷҳизот зиёд аст. Шумо инчунин мехоҳед сатҳи болоӣеро пешниҳод кунед, ки аз ҳудуди сохтори майдондараҷа зиёд аст. Шумо одатан мехоҳед, ки ҳадди аққал 1,8м сатҳи мураттабро дар канори дастгоҳ тарк кунед. Дар сурати слайдҳо ва ҳамлаҳо, ба итмом расонидани сатҳи сатҳи баландтар тавсия дода мешавад. 1.8M марра боздошти таваққуф 3. Оё шумо аз сифр сохта истодаед ё ба майдони мавҷудаи бозӣ илова мекунед? Пеш аз оғози лоиҳа бояд ба назар гирифта шавад, ки оё пурра аз сифр сар кунед ё таҷҳизоти мавҷударо оғоз кунед ё шумо ба майдончаи бозӣ илова кунед ва дастгоҳи калонсолро тарк намоед. Агар шумо майдончаи кӯҳнаеро нав кунед, баъзе унсурҳое ҳастанд, ки мехоҳед тарк кунед ё мехоҳед, ки таҷдиди пурраи тамоми таҷҳизотро мехоҳед? Агар шумо бо майдончаи мавҷудаи мавҷуда пайваст шавед, дар байни сохторҳо чанд ҷой доред? Шояд шумо имконоти зиёдеро барои илова кардани таҷҳизоти нав дар қатрон надоред, агар фазои шумо маҳдуд аст. 4. Ҷадвали шумо чӣ гуна аст? Банақшагирии Play майдони Play барои атрофҳои шумо На Рум дар як рӯз ва инчунин қишрҳо сохта нашуда буд. Агар шумо майдончаи бозӣ дар боғи атрофиён бошед, дар бораи он, ки вақти беҳтарин барои кушодани он буда метавонад. Оғози раванди банақшагирӣ дар охири тобистон ё оғози тирамоҳ метавонад маънои онро дошта бошад, агар ҳадафи шумо ба баҳор тайёр шавад. Агар шумо нақшаи бозӣ барои мактаб дошта бошед, раванди аввали баҳор барвақт ба шумо вақти кофӣ барои анҷом додани соли ояндаро сарф мекунад. 5. Буҷаи шумо чист? Гарчанде ки шумо пулро дикта мекунед, ки ҳама қарори диктатсияро дикта кунад, буҷаи шумо ба чизҳое, ки шумо метавонед, ба он таъсир расонад ва он чизе ки шумо карда наметавонед. Дар ин бора пул аз иҷрои ин лоиҳа ба он мерасад, ки пул ба даст оварда мешавад. Оё шумо баландии маблағгузории маблағгузорӣ доред ё шумо метавонед захираҳои иловагӣ ташкил кунед? Дар ҳолати охирин, шумо метавонед аз рӯи кадом намуди таҷҳизоти, ки мехоҳед буҷет созед, ва мувофиқи андозаи саҳро ва баъд ҳадафи молияро муқаррар кунед. Агар буҷаи мушаххас ба лоиҳа ворид карда шавад, ба шумо лозим аст, ки нақшаҳои худро мутобиқи буҷа мутобиқ созед. Ин маънои онро дорад, ки шумо бояд каме аз ҷузъҳои саҳроҳо ва маҳдуд кардани миқёс ва миқёси умумии онро маҳдуд кунед. Вақте ки шумо буҷаи худро мегузоред, ба лоиҳа то ҳадди ниҳоӣ нигаред. Хароҷоте, ки бо ҷараёни банақшагирии кӯдакони кӯдакон алоқаманданд, берун аз пардохти таҷҳизот ва насиҳатҳо берун нестанд. Шояд ба шумо лозим ояд: - арзиши иҷозатҳо - хароҷоти ҷойгиршавӣ, аз қабили беҳтар кардани оббозӣ ё майл - арзиши таҷҳизот ва хусусиятҳои иловагӣ ба монанди равшании нав ё пиёдагардҳо - хароҷоти марбутаро - хароҷоти интиқоли таҷҳизот ва ба сари мизи кории шумо - арзиши нигаҳдории ҳама гуна маводҳо, марра ё асбобҳои берун аз иқдом - арзиши насби майдончужи кӯдакон ва рӯизаминӣ ва омодасозии боқимондаи сайт Таҳлили сайт ва муайян кардани ниёзҳои шумо Ҷойгиршавии объектҳо дар майдони бозӣ ба бисёр омилҳои зиёди лоиҳаи шумо таъсир мерасонад. Масалан, вобаста аз нишебӣ ва сифати хок дар саҳро, барои анҷом додани миқдори зиёди корҳои омодагӣ пеш аз омода кардани ин минтақа маблағи назарраси корҳои омодагӣ лозим аст. Вазифа инчунин ба соддагулии истифодаи майдончаи бозӣ ва мавҷудияти он барои меҳмонон таъсир мерасонад. Ҳангоми таҳлили минтақаи мизи дар саҳро сабтҳои зерин баррасӣ карда мешаванд: Тамоюл. Аксари падару модарон ва муаллимон намехоҳанд, ки фарзандонашон дар канори Баҳн, ё дар хонум бозӣ кунанд Набоҳиши мизи кории шумо ё шакли сатҳи шумо муайян мекунад, ки дар ин самт рӯдхонаҳо ҷамъ оварда мешаванд. Вақте ки нишеби ҷой имкон дорад, имкон медиҳад, ки хушкшавии об имкон медиҳад. Намуди замин. Баъзе намудҳои хокро аз дигарон, ки ба зарфҳои минтақа таъсир мерасонанд, бештар нигоҳ доранд. Аз тарафи дигар, баъзе намудҳои хок, ба монанди хокӣ, обро хуб нигоҳ надоред. Гарчанде ки хок регҳо метавонад барои заҳкашии дренажӣ бошад, фурӯзонаш метавонад ба устувории минтақа таъсир кунад. Тақрибан гӯсфанд. Дарахтони назди майдончаи бачагона аз ҷониби кӯдакон ва парасторон дар рӯзҳои гарм таъмин карда мешаванд. Аммо, шумо инчунин бояд дар бораи ҷойгиршавии решаҳои ин дарахтҳо фикр кунед ва оё онҳо метавонанд ба онҳо дар ин самт зарар расонанд. Шумо инчунин бояд сифат ва навъи растаниҳои дигарро дар ин самт баррасӣ кунед. Гарчанде ки он метавонад минтақаи тағйирёфтаро барои намуди такмилёфта дошта бошад, шумо бояд эҳтиёт шавед, вақте ки ба пошидани ин ниҳолҳо пестисидҳо, ки кӯдаконро вайрон мекунанд, эҳтиёт шавед. Чизи дигареро, ки бояд фикр кунад, ки оё растаниҳо дар ин самт ҳашароти зараррасон, ба монанди хояндаҳо ё меҳварҳо ҷалб карда мешаванд. Агар шумо ба ин соҳаи растаниҳо илова кунед, беҳтар аст, ки ба навъҳои тобеъи ношоиста часпед, ки асосан нигоҳдории хурдро талаб мекунад. Шароити обу ҳаво. Ба обу ҳаво дар атрофи майдонҳои саҳро нигоҳубин кунед. Оё офтоб дар давоми нисфирӯзӣ офтоб аст? Агар ин роҳи дар мобайни тобистон бошад, метавонад гармии тоқат бошад. Оё маҳал махсусан шамол аст? Агар ин тавр бошад, кӯдакон тамоман дар майдони бозӣ бозӣ карда наметавонистанд. Чӣ дар сатҳи замин аст. Вақте ки ҳангоми насб кардани майдончаи бозӣ кардани замин ба даст овардан намехоҳед, ба даст оред. Шумо инчунин намехоҳед, ки хадамоти коммуналӣ пас аз сохтани майдон ва халалдор кардан. Бо ширкатҳои энергетикии шаҳри худ тамос гиред ва тасдиқ кунед, ки ҳеҷ гуна хатҳо ё ноқилҳо мустақиман дар майдони потенсиали шумо мебошанд. Чӣ дар атроф аст. Майдонҳои бозӣ, ки ба унсурҳои алоҳида наздик аст, ба монанди ҳоҷатхона ё таваққуфгоҳ, ҳамчун майдони бозии кӯдакон дар кунҷи кушташудаи боғ ҷолибтар ва осонтар хоҳад буд. Бо сабаби амният, инчунин ба омӯхтан кӯмак мекунад, ки то чӣ андоза қатрон аз роҳҳои асосӣ ё мошинҳо то чӣ андоза пӯшида шавад ё барои таъмини бехатарии кӯдакон пеш аз интиқол вуҷуд дорад. Интихоби таҷҳизот барои майдончаи шумо Таҷҳизоти майдончаи кӯдакро дар асоси миқдори синну сол, дастрасӣ ва мавзӯъҳо интихоб кунед. Таҷҳизоти майдончаҳои кӯдаконаи имрӯза танҳо шламҳо ва слайдҳоро дар бар намегирад. Шумо метавонед таҷҳизотро аз рӯи асрҳо, дастрасӣ ва мавзӯъҳо интихоб кунед. Байни майдончаҳои кӯдакон пулҳо, бурҷи кӯҳнавардӣ ва панелҳо мебошанд. Шумо инчунин метавонед таҷҳизоти озодона истода, ба монанди шӯҳратпарастӣ ва ҷустуҷӯи чашмро ба назар гиред. Ҳангоми интихоби таҷҳизоти майдонча муҳим аст, ки онҳоеро, ки онро истифода хоҳанд кард - кӯдакон. Агар шумо намедонед, ки кадом намуди таҷҳизот истифода хоҳад кард, беҳтарин аст, агар аз онҳо пурсед. Шумо метавонед онҳоро ба онҳо иҷозат диҳед, ки чуқурҳои орзуи шуморо пешниҳод кунанд ва ба ин моделҳо барои роҳнамоии қарори шумо кӯмак кунанд. Варианти дигар ташкил кардани гурӯҳҳои фокусӣ бо кӯдакон ва падару модарон ва ба онҳо тақсимоти мухталиф ва мавзӯи майдончаҳо ва мавзӯъҳои бозӣ нишон медиҳад. Аз кӯдакон ва парасторашон пурсед, ки онҳо дар бораи ҳар тарҳрезӣ фикр мекунанд ва мехоҳанд дар бораи он фарқ кунанд ва оё онҳо дар унвонҳои мушаххаси намунаҳои дар намуна мавҷуданд. Намудҳои таҷҳизоти майдончаҳои кӯдакона Намудҳои гуногуни қатори кӯдакон иборатанд аз: Таҷҳизоти тарроҳӣ: таҷҳизоте, ки сохтори васеъкунандаи кӯдакро ташкил медиҳад. Он метавонад як ё якчанд слайдҳо, манораҳо, рагиҳо, пилемаҳо ва пулҳоро дошта бошад. Таҷҳизоти устувор: Ҳама дастгоҳҳо, ки ба сохтори ибтидоӣ замима нашудаанд. Он метавонад ба алоҳидагӣ истода ва слайдҳо, шаффофияти баҳор, деворҳои кӯҳнавардӣ ва лавозимот дар бар гирад. Таҷҳизоти фитнес: иншоотро дар бар мегирад, ки кӯдакон (ва калонсолон) ҳангоми машқҳои бозӣ ташвиқ мекунанд. Иншооти маҷмӯӣ: он метавонад ҳатман қисми қатрон бошад, аммо барои беҳтар кардани таҷрибаи майдончаҳои ҳама иштирокчиён кӯмак мекунад. Чизҳо ба монанди рахи қулфи велосипед, нишона ва сабадҳои партовро дар бар мегирад. Таҷҳизоти фарогир: Ташаккур ба таҷҳизоти фарогир, майдончаи бозӣ барои кӯдакони ҳама қобилиятҳо дастрас аст. Намунаҳои таҷҳизоти пурра mammary ва слайдҳои ғилофро дар бар мегиранд. Таҳияи нақшаҳои таҷҳизоти кӯдакони кӯдакон Интихоби таҷҳизот барои майдони бозии шумо танҳо қадами аввалини раванди банақшагирии шумо аст. Қадами навбатӣ муайян кардани он аст, ки чӣ гуна дастгоҳи додашуда бо тарзе, ки дар контексти эҳтиёҷоти мушаххаси шумо ва буҷаи шумо мувофиқ аст. Одатан, барои ёфтани коршиноси кӯмак дар тарҳрезии майдончаҳои бачагона, фикри хуб барои кӯмак ба шумо дар интихоби вариантҳои беҳтарин вуҷуд дорад. Дар бораи кӯмак ба коршиносон оид ба талабот муроҷиат кунед Коршиноси тарҳрезӣ метавонад ба шумо кӯмак расонад, ки дар муқоиса бо майдони бозӣ ё идеяи худ, ба майдончаи пурраи худ табдил диҳед. Ҳангоми ҷамъовар кардани нақшаи майдони плудӣ якчанд унсурҳо мавҷуданд, ки коршиноси тарроҳии шумо метавонад дар ҷараёни банақшагирӣ фикр кунад: Навъи маводи истифодашуда. Одатан ҳезум одатан дар ҳама истифода намешавад, зеро бӯи ҳезум ва зуд мепӯшад. Он аксар вақт металлро пешгирӣ мекунад. Навъи маводе, ки барои қатори шумо беҳтарин аст, метавонад аз он чизе, ки шумо дар он зиндагӣ мекунед, вобаста аст ва иқлим аст Услуби майдонча. Баъзе курсҳо дар ҳоле ки дигар хонаҳо бо дигар курсҳо дар атрофи онҳо ҳастанд, равшан ва машғуланд. Баъзеҳо мавзӯъҳои гуногун доранд, ба монанди мошини оташфишон ё олам, дигарон бояд ба эстетикаи муосир муроҷиат кунанд. Коршиноси тарроҳии шумо метавонад ба шумо барои муайян кардани услуби умумии умумӣ кӯмак расонад. Шумораи ҷузъҳо ва тарҳрезии ин ҷузъҳо. Банақшагирии қатрон интихоби таҷҳизот ва қарор оид ба андозаи соҳаҳои муайян. Масалан, агар майдон аз 2 то 5-солагии кӯдакон аз азсад аз 7 то 10 сола истифода шавад, он метавонад маънои калонтар дошта бошад ва фазои хурдтар барои синну соли мактабӣ дошта бошад. Омодасозии мизи корӣ барои насб Вақте, ки шумо нақшаи омода доред, қадами навбатӣ омода кардани ҷои майдони бозӣ барои насб. То чӣ андоза омодагӣ ба макони сохтмонии шумо аз ҳолати оғози лоиҳа вобаста аст. Агар майдон аллакай дар мизи корӣ бошад, агар майдони комилан prurst, шумо бояд онро хориҷ кунед. Агар таҷҳизоти кӯҳна дар ҳолати хуб қарор дошта бошанд ва ба талаботи бехатарӣ ҷавобгӯ бошад, онро ташкилоти дигар хайрия кардан мумкин аст. Дар акси ҳол, он лозим аст, ки аз такрорӣ истифода баред ё онро ҳамчун харошидан лозим ояд. Агар нишеб ё нишебӣ хеле нишеб бошад, метавонад мизи корӣ бошад. Шояд ба шумо лозим аст, ки хокро барои ҳалли мушкилоти заҳкаш ё эмин нигоҳ доштани устувории баландтар беҳтар кунед. Дар ин марҳила инчунин вақти зарурӣ барои занг задан ба хоҷагиҳои макорона ё дар бораи тамоми роҳбарии худ ё такрорӣ кардани ҳама чиз. Вақте, ки замин шабакаҳои муҳандисӣ ва муҳандисӣ қайд карда мешаванд, шумо метавонед мизи корӣ барои майдончаро ҷудо кунед ва кофтанро сар кунед. Насб кардани ihrikea. Шумо якчанд вариантҳо ҳамчун қатрон ба таври ҷисмонӣ насб мекунед. Яке аз имконот дасти аз таҷҳизоти коршиносони гурӯҳ ва онҳоро танҳо барои насб кардани бозӣ тарк мекунад. Шояд имконоти дигари маъмул бинад. Ҳангоми бинои ҷомеа ихтиёран оид ба назорати бевоситаи тартиби ташкили курсҳо, ки дар тартиби ташкили курс таҷриба дорад, таъмин карда мешавад ва насб мекунад. Биноҳои ҷомеа дар муқоиса бо насби касбӣ якчанд фоидаҳо доранд. Аввалан, онҳо ба одамон кӯмак мекунанд, ки бештар ба замини бозии кӯдакон сармоягузорӣ кунанд, чунки худашон ӯро сохтаанд. Онҳо инчунин ба ташкилотҳои ҷамъиятӣ ё сохторҳои ҳукумати маҳаллӣ кӯмак мерасонанд, то бо одамоне, ки хизмат мекунанд, якҷоя кунанд. Биноҳои ҷамоавӣ инчунин аз насби касбӣ камтар нарх доранд, зеро шумо барои кор пардохт намекунад. Сохторҳои китфиҳо: Агар шумо каме соя дошта бошед, ба монанди чатрҳои калон, ки дар болои сохтмони майдони кӯдакон тӯл мекашад, ба шумо гармии бароҳат ва тобистонаро нигоҳ медоред. Нигоҳдории соҳаи кӯдакон Бидонед, ки чӣ гуна нигоҳубин кунед ва майдони бозӣ нигоҳ доред Пас аз банақшагирӣ ва саъю кӯшиши ҳамаҷониба, донист, ки чӣ гуна бояд ғамхорӣ карданро давом диҳем, нигоҳ доред ва чӣ гуна бояд дар тӯли умр дар тӯли солҳои зиёд. Таъмини таҷҳизоти майдончаҳои кӯдакон маънои иҷрои тавсияҳои нигоҳубин ва таъмирро дорад. Таҷҳизот бояд мунтазам тафтиш карда шавад, то функсияи дурусти худро таъмин кунанд ва хатари садамаро коҳиш диҳад. Илова бар нигоҳ доштани худи таҷҳизот, он инчунин мунтазам барои ташвиш дар соҳаи майдон ва боғи атрофаш ғамгин аст. Масалан, шумо метавонед чораҳои тозакунии ҷомеаро дар дохили он ҳамсояҳо ва аъзои ҷомеа ба назар гиред, ки партовҳоро ҷамъоварӣ мекунанд, тоза кардани майдончаҳои худ, даргирони дағалона ё ислоҳоти амудӣ. Рӯзҳои ҷамоа ба одамон кӯмак мекунад, ки муносибат ва робита бо парки худ ва майдончаи бозӣ, ки шумо сохтаед.