Хуш омадед ба Wilio!

Шумо Wilio-ро ҳамчун фармоишгари сабти ном кунед

Гузариш ба касбӣ
Навоварӣ
Хизматрасонӣ
Нархнома
Дар бораи барнома
Замимаро зеркашӣ кунед
Ин чӣ гуна кор мекунад
Мо чӣ гуна беҳтар шуда метавонем
Бо мо тамос гиред
O Wilio
даромад
Хуш омадед ба Wilio!

Шумо Wilio-ро ҳамчун фармоишгари сабти ном кунед

Гузариш ба касбӣ
Навоварӣ
Хизматрасонӣ
Нархнома
Дар бораи барнома
Замимаро зеркашӣ кунед
Ин чӣ гуна кор мекунад
Мо чӣ гуна беҳтар шуда метавонем
Бо мо тамос гиред
O Wilio
даромад

Сангтарош

Оё шумо сангтарошро меҷӯед? Мо дар ин категория 21,867 провайдер дорем. Савол фиристед.

Сар кардан

32,312 мутахассисони ба қайд гирифташуда

85,268 лоиҳаҳои ҳалшуда

4.8 аз 5 Арзёбии миёнаи коршиносони мо

226 56 512 НАМОЕД

Сангтарош

Оё ба шумо хидмати сангтарош лозим аст? Wilio ба шумо дар пайдо кардани мутахассисони босифат дар тарҳрезӣ ва истеҳсоли сангҳои қабр, фаршҳо, ошхонаҳо ва оташдонҳо кӯмак мекунад. Нархи мутахассис барои маҳсулоти сангӣ одатан аз доираи хидматҳо вобаста аст. Маълумоти бештарро дар бораи хидматҳо бубинед: машваратҳо ва таъмир аз ҷониби яке аз сангсозони мо дар категорияи додашуда 21,867.

Инчунин нигаред:Нархҳо

32,312 мутахассисони ба қайд гирифташуда

85,268 лоиҳаҳои ҳалшуда

4.8 аз 5 Арзёбии миёнаи коршиносони мо

226 56 512 НАМОЕД

Маълумоти муфид

Чӣ ба шумо донистан лозим аст

Интихоби агенти рост Аз як ҷомаи зеботарин ба корхонаҳои зебо - Каменйи ба истеҳсоли биноҳои зебо ва зебои мо кӯмак кард. Дар ин минтақаи махсус ва фарқкунанда беҳтаринро ёбед. Мо бо як қатор коршиносони Wilio, ки рӯйхати масъалаҳои калидиро тартиб додаанд, ки шуморо ба шумо интихоби дурусти интихоб кардаанд, сӯҳбат кардем. Дар бораи таҷриба ва истинодҳои худ эҳтиёт шавед. Боварӣ ҳосил кунед, ки он ба беҳтарин аст. Кӯшиш кунед, ки истинодҳоро ҷустуҷӯ кунед, аммо мизоҷоне, ки дар гузашта кор мекарданд. Донишро дар соҳаи иҷозатномаҳои сохтмонӣ ва сохтмонҳои сохтмонӣ муайян кунед. Дида бароед, ки кай ва чӣ гуна он барои кор зарур аст. Розӣ шавед, ки пас аз таъсиси кор ғамхорӣ кунед. Ин нуқтаҳо бешубҳа шуморо барои ҷустуҷӯи азоби рост осонтар мекунанд. Дар сарватҳои зерин, шумо дигар маълумоти муҳимро дар бораи дарёфт кардани устоди рости Камен хоҳед ёфт. Пеш аз ҳама, ҳамеша таҷриба ва фокуси худро аз назар гузаронед. Дӯстдорон доираи васеи корҳои гуногунро иҷро мекунанд. Масалан, он сохтмон ва нигоҳдории деворҳои санги анъанавии санги хонавода ё дар боғ, то ташкили тарҷумаҳои дарвоза, тирезаҳо ё як рӯяш. Гарчанде ки он метавонад ба шумо ин корро барои иҷрои дастнависҳои вариантии кадрӣ диҳад, бовар кунед ё не, мутахассиси як касбӣ ва якбора мушкиле надорад, ки дар он ҷое, ки хоб намекунад. Ҳангоми ҷустуҷӯи коршиноси сохтмони сангӣ, мутаносибан бо мизоҷони қаблии худ манфиат хоҳад овард. ба кори пешинааш нигоҳ кунед. Агар дар fache Fache шумо як мафҳуми хубе бошад, бешубҳа барои кӯмак ба шумо бо муштариёни пешинаатон кӯмак намекунад ва кори худро нишон диҳед. Шумо метавонед баррасиҳои ҳақиқиро дар бораи кори пешина, аксҳои корашон дар Вилио бихонед. Аз онҳо дар бораи тахассус, таҷриба, дарозии тиҷорати онҳо ва чӣ гуна онҳо ба маҷмӯъ расидаанд, натарсед. Бисёре аз онҳо дорои тахассуси касбии касбӣ ё дипломҳо мебошанд. Дигарон шояд миқдори вақтро дар марказҳои статҳ мӯҳлат сарф мекарданд, масалан дар панокнр, ки дар доираи семинарҳои сангӣ кор мекунанд. Дигарон ёд гирифтанро ёд мегиранд, ки ҳамчун шогирди сангҳои калонсол ва ботаҷриба ёд мегиранд. Баъзеҳо метавонанд аъзои ассотсиатсияҳои гуногуни соҳибкорӣ бошанд, ки фанҳои гуногунро роҳбарӣ мекунанд. Узвият дар чунин мақом як хусусияти хубест, ки тоҷикон ҳуқуқ дорад ва мувофиқи меъёрҳои муайян амал мекунад. Бо вуҷуди ин, бисёр тоҷирони таҷрибаи ботаҷрибае ҳастанд, ки ба ин мақомот мансуб нестанд - барои узвият дар ин мақомот бақайдгирӣ лозим нест. Гарчанде ки узвият дар Феҳристи тиҷоратӣ метавонад кафолат дода шавад, муҳимтарин таҷрибаи шахсӣ аст. Ник К, Adtrár ва Каменна бо Викио, гуфт: Ман аслан тавсия медиҳам, ки баррасии баррасиҳоро аз мизоҷони қаблӣ нигаред, хабарнигорони гирифтори кор. На танҳо расмҳои зебо нигоҳ накунед, шумо низ бад мебинед, бубинед, ки оё он метавонад stamen ё муштарӣ бошад. Бифаҳмед, ки оё устоди unteratches кори дигарро иҷро накард ва онро хеле беҳтар, беҳтар ё бадтар илова мекунад. Ник гуфт: Бо баракати ман таҷрибаи солҳост, ман кори барқарорсозӣ, довталаби - ин кори воқеии ман аст. Ба шумо лозим нест, ки бисёр тахассусҳо барои иҷрои корҳои сангӣ, хусусан дилгармиро талаб кунанд. Одамон асосан ба ман киро мекунанд, асосан дар бораи фикру мулоҳизаҳо ва баррасии муштариёни қаблӣ. Иқтибоси ройгон гиред. Мо ба шумо дар ҳалли далелҳои касбӣ дар минтақаи худ кӯмак мерасонем ва имрӯз пешкаш хоҳем кард. Боварӣ ҳосил кунед, ки шумо аз онҳо қаноатманд ҳастед. Илова бар он ки донистани он, ки оё онҳо бо намуди кор таҷриба доранд, шумо бояд танҳо чӣ гуна арзёбӣ кунед, ки шумо бо таъминкунандаи эҳтимолӣ ва устоди сохтмони шумо чӣ гуна арзёбӣ мекунед. Шумо бешубҳа онро дар аввал тамос хоҳед ёфт; Онҳо ба телефон мулоиманд, онҳо ба таъиноти пешакӣ, саволҳои гуногун дар бораи лоиҳа оварда мерасонанд? Вобаста аз миқёси корњо, лоиҳаҳои сангӣ каме вақт мегиранд. Қобилияти нигоҳ доштани муоширати хуб дар тамоми лоиҳа муҳим аст. Шумо набояд аз шумо хоҳиш кунед, ки бо онҳо дӯстони беҳтарин шавед, аммо шумо бояд муносибати касбӣ дошта бошед - шумо бояд дар бораи ҳеҷ гуна нигарониҳое, ки ба вуҷуд оварда метавонанд ва ягон мушкилотро ҳал карда метавонанд, худро ҳал кунед. Ник гуфт: Ягон калид хуб аст, ки бо коршинос аст. Шумо бояд ошкоро рафтор кунед ва дар бораи ҳама чизҳое, ки мехоҳед мехоҳед, сӯҳбат кунед, ки шумо мехоҳед, ки мехоҳед онро мехоҳед. Масалан, агар шумо дар вохӯриҳои аввал таъсис дода бошед, барои гирифтани тамос, тайёр кардани мизоҷон ва лоиҳаҳои гузашта, нигоҳ доред. Кӯшиш кунед, ки онҳоро фавран ба кор даровард. Ин масъалаҳо метавонанд ба кор ва ҳамкориҳои дарозмуддат ва баррасии хуб барои муштариёни оянда оварда расонанд. Ҳеҷ кас намехоҳад, ки маҷмӯа латик ва ношукрӣ бошад. Илова бар ошкор кардани аксуламалҳо ба корҳои қаблӣ, аксҳо ва баррасиҳо низ режими ҳаррӯзаи худро баррасӣ мекунанд, ки албатта ба шумо бисёр чизҳо медиҳанд ва бо интихоби шумо кӯмак мерасонанд. Мутаносибан бо шумо дар хона кор хоҳад кард. Дар ҳавлӣ, бояд таъмири сохтмон лозим ояд ё тамоман нав созмон шавад? Дар робита ба сеи анъанавӣ ба монанди инҳо, бисёр одамон кӯшиш мекунанд малакаҳои ҳунарҳои худро истифода баранд, дар ҳоле ки санги камоланда метавонад ба кор даровардани кор ва ҳадди аққал кор ёбад. Ник ба мо якчанд нишондиҳандаҳо пешниҳод кардааст, ки бояд бо интихоби дуруст эҳтиёткор бошанд. Ман бисёр мушоҳидаҳои мухталифро, ки дар бораи имкониятҳои мубодилаи моддаҳои кӯҳнагӣ, ба назар гирифтам, дар бораи шустани гӯсфандон аз тақсимшавӣ, ин корҳо бояд 100% бошад. Самуил Ҷумо, ки ба чангал пайваст карда шудааст, истифода мебарем, вақте ки Stoneman-ро бидуни истиноди хубе, истифода мебарем, он танҳо як мошини хурди кунҷӣ ва дар ҳама ҷо истифода мебарад. Ман инчунин хабарнигори он аст, ки чӣ гуна ба назар намерасад ва дар он ҷо ман ба мизоҷоне нишон медиҳам, ки чӣ гуна ин тавр нест ва чӣ гуна кори номатлуб метавонад амволи шуморо ташкил диҳад. Беҳтар аст, ки коршиноси коршинос бошад, мутахассиси беҳтаре ҷустуҷӯ кунед, зеро он таҷҳизоти беҳтар дорад, тезтар аст ва кори он беҳтар ва самараноктар аст. Пешниҳод кунед, ки ҳама чизро фаро гирад ва нақшаи пардохтро тартиб диҳад. Дар ҳоле ки корҳои хурдтар, ба монанди сохтмони девори боғи фарсуда, онҳо ба бисёре аз ҷойҳои калон ниёз надоранд, тавсия дода мешавад, ки ҳадди аққал се нафарро аз се як нафар аҳд кунанд. Тафсилот ва андозаи иқтибосҳои онҳо метавонанд ба шумо дар бораи тартиби худ бисёр гӯянд. Боварӣ ҳосил кардан лозим аст, ки ҳама пешниҳодҳо масолеҳ ва корхонаҳо ва ҳамаи шартномаҳои пудудорикунандаро дар бар мегиранд, ки метавонанд бо назардошти нажка ва нархи бепарвоӣ кунанд. Агар гурӯҳ ҳама маводи пешинро хориҷ кунад ва ихтиёрдорӣ кунад, ба монанди девори санги кӯҳнашуда, ки ба дархости тендерӣ дохил карда шудааст? Ягона роҳи муқоисаи менюҳои нархгузорӣ нисбат ба ҳамин монанд муқоиса карда мешавад ва аз одамоне, ки корро мутаносибан дидаанд, ба даст оранд. Сангҳои вай дар хона ба онҳо мерафтанд. Аммо, ҳатто барои нархи умумии кор ва оё ҳама чиз ба он дохил карда мешавад, инчунин сарзутуна низ. Нагузоред, ки шумо интихобро бо пешниҳоди камтарини нархҳо интихоб кунед ва нархро ҳангоми иҷрои асарҳо зиёд хоҳад кард. Масалан, иҷора аз қувватро иҷора гиред, бе он, ки бидуни он ба девори сангии шумо нарасад, аммо ин ашё ба дархости тендерӣ дохил намешавад. Пеш аз амалисозӣ итминон ҳосил кунед ва дар бораи ҳамаи имконот сӯҳбат кунед. Пас аз тасдиқи нарх ва нархнома, розӣ шавед, ки усули пардохтеро, ки ҳам ба шумо ва сангрезӣ мувофиқ аст, розӣ шавед. Шартномаи хаттӣ интихоби беҳтаринест, ки шумо боварӣ ҳосил кунед, ки шумо бе гумиятро пайгирӣ кунед. Комиссияи ҳунармӣ бешубҳа аз шумо талаб намекунад, ки маблағи пурра пешакӣ пардохт кунед. Аммо пасандози хурд ҳеҷ чизи ғайриоддӣ аст. Дар ҳоле ки бисёр бинокорҳо барои ба ҳисоб гирифтан аз таъминкунандагони тиҷоратӣ харидорӣ ва пардохт намекунанд ва барои пардохти тиҷорати хурд, ки дар сохтори калон кор мекунанд, бояд ба нақша ворид карда шавад. Одатан пас аз анҷом ёфтани кор анҷом дода мешавад. Бисёре аз хариду фурӯши одамон пули нақдро афзалтар медонанд, аммо он шахсоне ҳастанд, ки санҷишҳо ё интиқоли бонк мебошанд. Самуил Ҷумо гуфт: Ман амал мекунам, то бо мизоҷон вохӯрам, ки мо корҳоро муҳокима мекунем, дар бораи он чизе, ки мехоҳанд, муҳокима кунем. Ман ба онҳо иқтибос ва тақсимоти тамоми хароҷотро мефиристам ва сипас ба санаи оғоз хабар медиҳам. Ин аст, ки шумо дар ҷуфти хуб кор мекунед. Одатан, ман ягон нусха намегирам. Аксарияти муштариён бо ин розӣ ҳастанд, аммо албатта шартномае мебошад. НИК мегӯяд: Маълумоти худро дар бораи сохтмон ва қоидаҳои сохтори онҳо вобаста ба намуди корҳое, ки шумо аз як намуди каменара талаб мекунанд, эҳтимол зарур аст, ки дар бораи иҷозатдиҳӣ ва қоидаҳои сохтмонии сохтмонро баррасӣ кунанд. Масалан, агар шумо деворро дар баробари роҳ ё пиёдагард дар баробари роҳ баландтар созед, шумо бояд пеш аз оғози бино иҷозат пурсед ва онро ба даст оред. Ҳамаатон бешубҳа ҷадвал ва пешакӣ баррасӣ мекунед. Баъзе корҳои сеҷонатӣ, ба монанди бандар ҳисобот дар бораи кафедраи сохтмони мақомоти маҳаллии маъмуриятро талаб мекунанд. Корҳои дигар метавонанд барои омода кардани паём таҳлил карда шаванд. Ба сангпортер муроҷиат кунед, ки иҷораи шумо ба нақша гирифтани кори шумо ба нақша ё сохтани қоидаҳо дучор мешавад. Сифименҳои ботаҷриба аз ҳама талаботе, ки барои лоиҳаи шумо танзим ва иҷозати зудтар ва иҷозатномаҳо заруранд, аз кадом танзимҳо ва иҷозатдиҳӣ ба даст овардани коршиносони ботаҷриба, ки метавонанд ба маслиҳат муроҷиат кунанд. Аммо, ба ҳар як агент ғамхорӣ кунед, ки изҳор дошт, ки иҷозат дода мешавад, ки иҷозатнома ё санҷиши бино ё санҷиши бино лозим нест. Вайрон кардани қоидаҳо боиси ҷаримаҳои чаронида мегарданд. Ник гуфт, ки ӯ аллакай дар бисёре аз ин иморатҳо буд ва бо сангҳои зиёде ҳамкорӣ мекард ва дарк карданд, ки бинои он, ки ба он ниёз дорад, масалан дар бораи он, ки дар бораи он, ки дар бораи он, гузориш дода шудааст, гузоришҳо аз омор ҳисобот надошт. Дар хотир доред, ки ҳолатҳои мураккаб ва ғайричашмдошт, ки метавонанд дар ҳар як лоиҳа ба итмом расидани кор ва чарбу ҷаримаҳо оварда расонанд. Танҳо аз сабаби чунин мушкилот, касеро интихоб кунед, ки ҳуқуқи ғайри одамизод надорад, аммо шумо беҳтараш ҳама чизро пешакӣ омода мекунед.